saints review

14.11.2017 15:23

New Orleans Saints 47, Buffalo Bills 10

Poprvé v letošní sezóně Buffalo Bills nevyužili domácího prostředí a připsali s druhou prohru v řadě za sebou. Jejich zápasová bilance je nyní 5-4 a stále ještě jsou na postupové příčce do zápasů play-off. Zápas sliboval vyrovnanou bitvu protože do něj vstupovali dva týmy aktivní bilancí. Podruhé za sebou měli možnost vidět živě utkání Bills také čeští a slovenští fanoušci na sportovním kanálu tv sport 2.
Bohužel, zápas se brzy změnil v jednostrannou záležitost a podívaná ztratila na přitažlivosti. Bills výkonnostně navázali na předchozí utkání s Jets, herně zaostávali za soupeřem na obou stranách míče a vršili jednu chybu za druhou. Na všech frontách prohrávali Bills osobní souboje. Blokovací schéma pro o-line je jeden velký omyl, Tyrod Taylor neplní roli quarterbacka, běhová hra neexistuje, protože hráči s míčem nemají kam běžet, defenzívní front postrádá sílu, záloha hraje nedůsledně a nepřesně, do secondary se přenáší panika a vytváří chaos. Většina hráčů hraje nesoustředěně, bez sebevědomí, nepřesně a také krajně nedisciplinovaně.

Buffalo Bills zažili hrozná období na sklonku sedmdesátých let, velkou část let osmdesátých a pochopitelně si jedno z takových nepovedených období prožíváme i v prvních dvou dekádách nového tisíciletí. Se špatnými výsledky v mizerných zápasech tedy máme hodně zkušeností. Jen tak nás nic nepřekvapí a sotva něco šokuje. I tak musím rovnou říci, že toto utkání řadím osobně mezi desítku (maximálně patnáctku) nejhorších utkání v historii klubu Buffalo Bills.

Alarmující není výsledek, nýbrž herní projev. Pokud chtějí Bills uvažovat o postupu do play-off, musí zkonsolidovat herní potenciál, adjustovat grunt blokovacího schéma pro o-line, zpřesnit hru v defenzívě a zvýšit agresivitu pass-rushe a Tyrod Taylor se musí vrátit zpět na úroveň podprůměrného quarterbacka (prostě nesmí být úplně mimo úroveň NFL) - to vše před jedním z klíčových utkání sezóny proti LA Chargers.

1. čtvrtina
BUF  -  FG S.Hauschka 37 yd. Field Goal (9-57, 4:02)
NO  -  TD M.Ingram 1 yd. běh (W.Lutz kick) (9-75, 4:40) - video